lørdag 31. mars 2012

Hvis en ser litt positivt på snøen


 Fra sol og snøfritt i går, 
til hvitt og nestensol i dag.


 Det var allikevel greit med en tur ut, 
temperaturen var levelig. 
Ja, jeg ble faktisk svett.... 
(om det sier noe om temperaturen ute, skal jeg la være usagt)


 Det er faktisk litt fredelig å ferdes langs veiene, 
ikke så mange biler, 
og noe litt magisk å plutselig møte et par hester.


Fjellene var vakre i dag, 
med partier av både sollys og snøelinger.


Og litt nestensol er bedre enn totalt overskyet....


Flinke Ice, som drar meg med ut:) 
Takk for turen, kompis:)

3 kommentarer:

  1. Det er jo vakkert da, skal inrømme det. Men eg tror eg hadde tatt det litt dårligere enn det du gjør. Flink å sjå det posetive i det du. Skal finne att den følelsen eg og snart. :0). har hatt litt sol inn vinduet her og det gjer godt. Alt blir så mykje enklere da. No skal vi slappe av enda meir med ein eller fleire episoder av CSI Las Vegas. Ha ein fin lørdagkveld videre klemmen

    SvarSlett
  2. Ja, det beste er vel å se det positive i det :) Pent er det jo, og egentlig er det vel normalt for årstiden. Slik vi har det her nå er jo helt unormalt. Jeg så nettopp på bilder fra 30.mars ifjor, og da var det snø her også. Ønsker deg en riktig god påske!

    SvarSlett
  3. Kjempe fine bilder og en herlig tur kompis :) Fint med snø, men er veldig glad det går mot sommer.Her har jeg blomster i hagen og grønn plen. Vill ønske deg GOD PÅSKE:)

    SvarSlett