torsdag 29. mars 2012

Håndarbeidspåskeplaner


Siden mine 2 siste design nå er ferdigstrikket, 
så kan jeg begynne å planlegge hva jeg skal bedrive videre i påsken:)


 Dette er jo bare helt herlig, 
og jeg har fått heklet 3 lapper allerede.


 Det er skikkelig gøy å ta fram igjen, 
og jeg er full av mot for å få dette ferdig nå. 
Eller... så langt som jeg kommer, da:)


Lappene blir pene, og forskjellige. 
Bruker 3 forskjellige størrelser også, 
hver av dem slik at de blir å passe i størrelse når de skal sys sammen. 
Syingen kommer nok til å bli den verste delen....


Det er nok på tide at jeg får ferdig mine egne Hearts for my Children, 
lange sokker, også:)
Men det skal gå greit.


Må bare ha et par vanlige sokker på pinnene også, 
og det blir med dette garnet. 
Austermann Step - deilig å strikke med. 

Utenom dette skal vi kanskje kjøre til broren min på besøk, 
men det blir i siste halvdel av påsken:)

Ha ei flott helg, og god påske!

Og hvis dere venter på noe påskegult nå, 
så blir dere skuffet....
Har ikke kommet så langt ennå:)

5 kommentarer:

  1. Hei!! Så fine sokker og så vakkert strikket de er!! Hvilket garn er det du bruker på heklelappene?? Fine farger!! God Påske!! AnneK:-)

    SvarSlett
  2. Det blir lekkert og spennde å sjå når det vert ferdig det teppet der. flott blir det.
    sokkene dine er jo som alltid berre kunstverk. Her har det vore lite strikka i det siste kroppen og eg er ikkje venner og da blir det slik. Men det får stå sin prøve. Vi blir nok venner att.
    Masse kos å sjå frem til i påska du da. Vi og har det. skal kome tilbake til det seinre. Ha ein fin kveld vennen

    SvarSlett
  3. Så flotte sokker du lager!! Og teppet ditt vert berre lekkert, God påske til deg og dine:))

    SvarSlett
  4. Satt akkurat og tenkte over hva som skal strikkes i påska, og sannelig har jeg litt å ta av;) Skal ferdigstille prinsessekåpa..håper jeg, og så har jeg et teppe selv og noe småplukk:O)
    Kos dæ masse, klem fra mæ i bøttregnet;)

    SvarSlett
  5. Regner med at du ikke kommer til å ligge på latsiden når det gjelder strikking i påsken....misunner deg vesterålstur, men du må kose deg masse. Selv jobber jeg 4 røde dager i påsken, siden det er min arb.helg. Ønsker deg og Ingrid ei riktig God Påske.

    SvarSlett