mandag 14. november 2011

Hotellhelg i byen, pluss litt småsnacks:-)


Snuppa og jeg har vært i Bodø i helga på Bendit Cup, 
og levd litt luksus på SAS Radisson:-)

Det er herlig det, og å utforske et hotellrom er bare supert!
Ingrid syntes det var riktig godt å være der, 
og som dere ser, så hadde jeg med strikketøyet også.


Men vi hadde egentlig ikke så mye tid til hotellrommet:-)
Lørdagen var fullbooket med fellesspising, kino og bowling. 
Og søndagen var det kamper hele dagen:-)
Veldig trivelig helg!


Halsen min er ferdig:-)
Eller... det gjenstår å feste trådene, samt å vaske og blokke den lett. 
Det er helt håpløst å få tatt gode bilder i denne mørketiden, 
og særlig når det blåser og regner på dagene. 
Enten blir det for lyst med blitz
eller for mørkt uten....

Lover dere actionbilder når den er helt ferdig!
Med eller uten blitz.....

Det er nesten blitt advent her i huset nå:-))))
Denne herligheten kom i posten i dag, 
og fargen var nydelig. 

en hel spole med 500 gram. 

Jeg gleder meg så til å prøve dette garnet, 
har lest og sett mye av det i fora og andre blogger. 

Garnet er kjøpt her, hvis du tør å ta en titt:-)
Spolen kom på under tollgrensen, og da går det jo an å handle!

Ha ei fin, fin uke:-)

5 kommentarer:

  1. ÅÅåå den halsen var knallkul!
    DEILIGE farger!!!

    Det ER koselig å være på hotell,
    gode senger pleier det også å være ;)

    Kos deg og ha en herlige kwell ;))


    Klem Vibbedille ;))

    SvarSlett
  2. Å bo på hotel er som regel bare luksus og kos. tenker att snuppa di koste seg. Var nok ei super helg for dere begge.
    Spreke farger på den halsen, gleder meg til å sjå den i praksis.
    Har ikkje tid og tør overhode ikkje gå inn på slike linker. Får prøve å komme i mål med gaver og oppdrag. Men det spørs. Det ver berre meir og meir oppdrag. Kjekt er det jo da .0)

    SvarSlett
  3. Så godt med ei helg på hotell av og til, men det er sannelig sjelden kost;)

    Halsen så direkte flott ut, herlig med fargene!
    Var inn på sida, men blir det ikke toll? Så prisen var 180, men blir frakten tilsammen over 200? jeg må spørre, er så lite dreven på kjøp på nettet:O)..men det fristet med en slik spole, må jeg si!!
    Ha ei fin uke videre, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  4. Godt med en tur på hotell, jeg hva selv på kurs i Oslo onsdag torsdag og koset meg på Holmenkollen hotellet, herlig!
    I helgen hva vi og travelt opptatt med turneringen i Nordlandshallen, gutten min er fornøyd. Jeg som veldig ivrig supporter mamma virker blitt mer sliten en den spillende sønnen min. Da har vi gått om hverandre denne gang og, ja ja så kan det gå.
    Herlig fargesprakendes hals du har laget!
    Ønsker deg en fortsatt fin uke!
    Pernilla

    SvarSlett
  5. Så stilig halsen ble, en real fargeklatt:) Deilig med dager på hotell, alltid gøy å gjøre litt annet.
    Takk for tips om garnside:)

    SvarSlett