lørdag 12. november 2011

Marcus sin bursdag:-)


Forleden dag fylte tantesnuppen 4 år, og da måtte det jo behørig dokumenteres med bilder:-)
Tenk så fort tia går.... !


Det var gaver an mass, men Marcus er og blir en stor tilhenger av biler:-)
Legoklossene som han også fikk, ble nok godt mottatt, 
men ikke åpnet da:-)
(og tante som skal være litt sånn "rett" pedagogisk) hihi:-)


Vi hadde det i alle fall kjempekoselig i bursdag
både store og små:-)
Søssa mi er en mester i å lage gode kaker, 
her har hun gått meg en høy gang:-)


Se så skjønn en gutt?


Marcus fikk også en blånisselue fra oss, men jeg har kun bilde av den før toving:-)
Noe bilde med lua på hodet var ikke mulig å få 
- en plass går da grensen:-))))
Men jeg fikk sett at den var akkurat passe, så da er jo alt ok.



Jeg strikker på en hals i wollmeise-rester for tiden. 
Dette bildet ble tatt for flere dager siden, så jeg er faktisk snart ferdig med den nå:-)
Fortsettelse følger!

God helg!

4 kommentarer:

  1. Hei på deg;) Ser du har hatt koselige dager med familiebesøk, og to herlige unger som koser seg sammen;)
    Har ikke strikket blånisser ennå jeg, men det blir jo jul i Blåfjell i år, så de må vel få hver sin lue;)
    Nyt helga, klemmer fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Hei snuppa. skjønner du er glad i tanteungen din :0). Sånn skal dere vere. Ser ut som ein herlig gutt da.
    Spennde å sjå halsen.
    blir berre eit sånn litt dårlig kommentar. er veldig sliten i kveld. Har nett kjørt jentene heim til mora. Det er 3 1/2 time kvar veg med ferga. Når alt går som det skal. tok litt elngre tid i dag. Mye trafikk. Sover ikkje like godt som vanlig når dei er her heller, men det kommer seg. Skal skrive eit innlegg om i morra tror eg. Legger ikkje ut bilde eg da.
    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  3. Heisann. Så synd at jeg og Jens ikke kunne være der, men vi hadde dessverre jobb begge to. Savner dere alle sammen kjempemasse og gleder meg virkelig til jeg endelig ser dere igjen. Da blir det masse klemmetid:)

    SvarSlett
  4. Alltid stas med bursdagsfeiring og gaver. Marcus så veldig fornøyd ut!
    Hvilken teknikk strikker du halsen i? Det ble så stilig mønster. Wollmeise har jeg fortsatt til gode å prøve ut, og så er jeg litt feig med å kjøpe på nettet, men må vel bare prøve ut en dag ;)
    Ønsker deg en god dag ;)

    SvarSlett