lørdag 21. mai 2011

Yang's er ute:-)


Jippi - endelig har jeg somlet meg til å lage ferdig et nytt sokkemønster!
Yang's er dedikert til Christina Yang, en av hovedrolleinnehaverne i Greys Anatomy. 
For dem som har fulgt med meg, vet sikkert at jeg er ivrig seer av Greys, og har før blitt inspirert til å lage sokker som er dedikert til de tøffe kirurgene:-)))


Jeg har strikket disse i et sokkegarn som heter Tough Love Sock, fra Sweet Georgia Yarn
Pinner nr. 2 og 2,5. 

Det ble kanskje litt for mye farger slik at mønsteret ble litt borte.
Men snille Elisabeth har teststrikket dette mønsteret i ensfarget Lanett, og det er de lyseblå på øverste bildet. 
Tusen takk, Elisabeth:-)

Mønsteret kan kjøpes på Ravelry her
eller du kan sende mail til bitt_mi@ymail.com hvis du ikke er medlem av Ravelry.

16 kommentarer:

  1. Så masse flotte sokker det var i bloggen din, du kommer ikke til og fryse på beina med det første nei..
    Ha en fin lørdag :-)

    SvarSlett
  2. Du er så flink. Kjempefine både dine og teststrikkerne sin. i megatynt garn var dei og. Ikkje berre alger du mønsteret du skriv det ned også. Eg er så imponert over deg.
    Eg tenker mye på deg og håper du kommer deg til hektene snart. Og når du gjør det, så må du passe på deg sjølv og ikkje overdrive att. men du veit vel alt dette. Eg skal no fortelle alt og alle kva som er rett å gjere. Ha ei fin helg vennen min

    SvarSlett
  3. Du er berre lekker!
    Våknet opp til vindstille idag også etter et forrykende vær i natt, da venter jeg bare på sola og varmen;)
    Ha en fin lørdag, klemmings;)

    SvarSlett
  4. Lekre sokker igjen . Du har jo blitt en skikkelig racer til å designe sokker. Ha en flott helg!

    SvarSlett
  5. Dette er enkle sokker med et lett diagram som man fort kommer inn i. En ære å være teststrikker når oppskriften er så god :)

    SvarSlett
  6. Nok et lekker sokkemønster fra deg. Jeg har fortsatt et par mysteriesokker på pinnen, men jeg ser jo helt klart at jeg blir nødt å prøve flere av dine sokkemønster etterhvert

    SvarSlett
  7. Kjempefine sokker!
    Jeg sier det samme som Beate, må nok prøve flere av dine sokkemønster etterhvert. Må komme i mål med mysteriet først.
    Ønsker deg en go og kreativ helg!
    Pernilla

    SvarSlett
  8. Nok et lekkert mønster du har laget, og jeg synes det var en fin farge du hadde valgt jeg - glade farger til å bli glad av!

    SvarSlett
  9. Det er en fryd og se alle de fine sokkene du tryller frem:)

    SvarSlett
  10. Du e jo bærre heilt fantastisk med strikke pinnan!!!
    Fantastisk fine sokka:))

    Veronika

    SvarSlett
  11. Flotte sokker og fargen var fin :)

    SvarSlett
  12. Hei.Prøver nå for tiende gang å legge inn en kommentar.Kjempe fine sokker.Du er kjempe flink.Rene kunstneren.Nydelige farger og mønster.Har vært kjekt å prøve å strikke en gang.Ønsker deg en riktig fin Tirsdagskveld.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  13. Hei!
    Så flotte Yangsène ble. Imponerende designarbeid. Disse er notert på Vil-Strikke-lista mi,( liker å strikke sokker på tynne pinner)
    Titter snart innom igjen! Fortsett å kose deg med masse garn og pinner!
    Hilsen Berit

    SvarSlett
  14. Kjempefint mønster du har laget. Så flink du er. Enig i at mønsteret kommer best frem på de ensfargede sokkene, men det er jo greit med litt farger på tilværelsen også...

    SvarSlett
  15. Fy flate så flotte Yang'er du har designa! Rålekre! Enig i at mønsteret viste best på de ensfarga sokkene.

    SvarSlett