fredag 8. februar 2013

Maskerade til glede og estetisk nytelse

Jeg har tidligere vist fram halvstrikkede mysteriesokker som ble avholdt på forumet Uformelt.net.
Nå har disse sokkene vært ferdige ei stund, men jeg har ikke blogget dem før nå.
Og slikt kan vi ikke ha noe av.

Mønsteret kom i deler, og disse var kjempeartige å strikke. Det skjedde noe nytt på hvert clue, og jeg kunne ikke forutsi hvordan de skulle bli.

Det er Trude som har laget mønsteret, og hun er bare kjempeflink. Også i februar byr hun på seg selv, og medlemmer på Uformelt.net har fått en nytt mønster fra henne. Ikke som mysterie denne gang, men som helt mønster fra begynnelsen av.

Disse som jeg har strikket fikk navnet Maskerade, og de nye som er for februar heter Milla.
Også det er nydelige sokker.

Maskerade er nå lagt ut gratis på Ravely, så hvis du er der, kan du få fatt i dette der.

Jeg skal i alle fall følge med på flere mysterier fra henne!

Nå er det en annen glede i vente; jeg skal sove etter nattevakt :) Yey! Det er glede med stor G det :)

Til dere som skal være våkne; ha en super dag!



5 kommentarer:

  1. Kjempefine sokker. Du er jo ein sokkemekker av rang sjølv du. Trodde ingen kunne slå deg eg. Desse var veldig fine. Og dei er jo sjølvsagt lekkrt strkket også. sov god skjønn venn. klemmen

    SvarSlett
  2. SÅ herlig å lese om gleder på en blogg. Mer enn nok om de som legger ut om
    sykdom både her og der. Fortsett som du stevner du!! Herlig!

    SvarSlett
  3. Knallfine sokker i en nyyydelig farge!
    Jeg har ikke fått tid til å strikke disse enda, men det håper jeg at jeg skal få tid til. Ha en fortsatt fin morsdag og fastelavnssøndag:-)

    SvarSlett
  4. Herlige sokker.
    Høres ut som en spennende måte å jobbe på.
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Så fine sokker du har strikket. Morsomt med mysteriesokker..

    SvarSlett