torsdag 4. juli 2013

Jeg tenker smart i dag

Ja, det var vel ikke dette garnkjøpet jeg mente som var smart da, 
men siden dette bildet kom først, så er det jo først da :)

Innkjøpt i dag, og inspirert av Tante gal, også kalt Vibbedille. 

Dette blir høstkluter, tenker jeg, 
eller kanskje noen kluter til datteren min
som skal inn i egen leilighet snart:)

Garnet er Petunia og Mandarin Medi. 

 Men det var denne lille saken jeg tenkte var smart:)
Her kan jeg ha både Iphone'en min og 
et par bankkort i samme lille hendige futteral. 
Eller skal jeg kalle det "boks". 
Hva heter en sånn en? :)
Mobilveske?
Skjermen blir spart for mange riper, 
samt at hele telefonen blir spart dersom den går i gulvet.
 
Kjøpt på Claes Ohlsson til en billig penge:)
Fargen utenpå var så som så, 
men bedre enn svart, og mye bedre enn rosa og lyseblå, 
som var alternativene. 

Kos dere! 

12 kommentarer:

  1. Herlig garn ja!

    Eg strikker med tanke på kjøkkenet vårt i Beirut og skal bunkre opp i en liten koffert-derfor slike farger. Det er et utrolig stilfult kjøkken og Ali får litt krupp av sånn steingalne farger og i dette tilfellet kan eg være litt enig ;) Dine kluter gjør seg i delikate/lekre farger ;)

    Nå strikkes nr 1 i mellom grått ;)
    Blir utrolig lekker i Petunia ;)

    KOooOS deg ha en herlig kwell ;)
    Klem Vibbedille ;)

    SvarSlett
  2. Smart med slikt deksel. Jeg kjøpte noe lignende fra utlandet, på engelsk kalles det case eller cover. Jeg kaller det bare deksel, men vet ikke om det er riktig navn ;)
    Fint garn du har kjøpt, blir nok flotte kopptuer!

    SvarSlett
  3. Greit garn til kluter. Og kluter er kjekt og det veit du jo alt om hehe. Har strikket litt kluter medan eg ahr vore her nede. Men det er gamle og enkle oppskrifter. har ikkje ahtt klart hode til å tenke på nye ting.
    Det ettuiet likte eg. Burde kjøpt det til mitt nye lektøy eg også. Kunne godt tenkt meg svart eg da :d
    tida har gått fort her nede. Og no er jo min kjære komen. Har vel knapt hatt tid til noe mer, så det er greit att det ikkje gjekk med treff denne gangen. Men ein gong får vi det vel til.
    Nyt sommeren videre og gled deg til ferie. Stor klem fra emg

    SvarSlett
  4. Jeg synes både garnkjøp og deksel var smart jeg.. Garnkjøp kan jo aldri bli feil, eh.. tror jeg. Smart deksel til telefonen også. Fortsatt god sommer til deg og dine.

    SvarSlett
  5. Tusen takk for fine hilsener i bloggen min.
    Her var mye fint nedover sidene i bloggen din.
    Må igjen få si tusen takk for flotte mønstre til kluter.
    Ønsker en fortsatt fin sommer.

    SvarSlett
  6. Hei på deg :) nå har jeg sittet og tittet på de fineste blogger og håndarbeider som du lager, og jeg må innrømme at jeg blir litt målløs, du er bare kjempeflink, og kreativ :) plukke ut en blogg, nytter ikke, er fint alt i hop! Og tusen takk for tips, et sånt deksel har jeg lenge tenkt på, men nå skal jeg gjøre noe med det :) takk for titten og masse inspirasjon, ha en riktig fin kveld, hilsen Rigmor

    SvarSlett
  7. Hei :-)
    Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg oppskriften på tennbrikkeboks skjuleren, tror ikke du har fått med hele mail adressen din der det står at en kan sende deg mail å få den. Prøver derfor her :-) Den med fletter og hjerter :-) Mail adr min er : akolle@gmail.com
    På forhånd takk :-)

    SvarSlett
  8. Smart med deksel ja. Synes ikke fargen var ille jeg :)
    Garn er aldri feil å kjøpe. Ha en fin helg.

    SvarSlett
  9. Doees your աebsite hae a contact ƿage? I'm having a touǥh time locating
    it ƅut, I'd like to send you ann e-mail. I've got some ideas
    for your blog you might be inteгested inn hearing. Either way, great site and I look
    forward to ѕeeing it expand over time.

    Also visit myy site - two and a half men

    SvarSlett
  10. Synes mobildekselet var friskt. Har selv i hvitt,og det er ikke så praktisk.
    De garnfargene var delikate. Spennende å se hva det blir :-)

    SvarSlett
  11. This is really a good article, I really like


    If you want to buy cheapest lol boost
    Place open http://www.elo24h.com/

    SvarSlett
  12. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    SvarSlett