lørdag 24. november 2012

FWSS-look-a-like 2


 Jeg må jo nesten bare vise dram denne lua også. 
Det er ennå en etterligning av FWSS-lua, og 
jeg ble mer fornøyd med denne enn den forrige.


Men det er ikke så lett å få tatt bilde av seg selv 
med lua på når en ikke har fotograf tilstede. 
Så dere får nøye dere med et dårlig bilde
både i skarphet og komposisjon:)


Jeg gjorde litt om på fellingen på denne, 
og det gjorde sitt til at jeg likte denne bedre. 
Den er tett og god, strikket i Sandnes
Mini Alpakka og Sandnes Kid Mohair (tror jeg husker 
navnet rett). Pinner nr 3. 

Jeg har ennå en lue på pinnene, men etter 
den blir det nok Marius-strikking. 

5 kommentarer:

  1. Kjempefine luer, begge to. Jeg har planer om å få tid til å strikke noen slike, jeg også. Jeg looover å bli flinkere til å stikke innom deg litt oftere fremover. Ha en superduper helg:-)))

    SvarSlett
  2. Har aldri hørt om denne lua før, jeg, men likte den kjempegodt! Nydelig farge, og enkel;) Liker rullekanten på lua, synes slike luer er mer kledelig..ihvertfall på meg:))
    Her er det "grønt", men kulda sniker innpå, så snøen kommer vel igjen, er jeg redd;)
    Ha ei god helg videre, klem;)

    SvarSlett
  3. Kjempefin lua Bitta, takk for dine tips om garn osv. Blir nok mere slike strikkinger fremover... Husk du kan bare spørre om du trenger hjelp til noe da!!! hihi..klæm

    SvarSlett
  4. Flott lue Bitta. Og takk for besøket på bloggen min. Alltid kejkt når du stikker innom ein sjelden gang. Du får med deg alt da så det er så kjekt atte. Såg du hadde eit innlegg til så eg skal inn å lese det no klemmen

    SvarSlett
  5. Enda en flott FWSS look alike lue:-)
    Jeg skal prøve meg på en slik når jeg er ferdig med all strikkingen som MÅ være ferdig før jul.
    Ha en flott desemberuke:-))

    SvarSlett