tirsdag 3. juli 2012


Se så fine blomster jeg har fått på trappa her:)
En har jeg fått av ei venninne, og de to andre har jeg anskaffet selv. 
Det pyntet opp, og var deilig etter å ha levd i rot og kaos lenge. 

Vel, det er litt kaos ennå, 
men det begynner å gå seg til. 


Har vært ute å shoppet litt innimellom, 
og i går fant jeg denne krakken på Skeidar. 
Den måtte bare bli med hjem, 
og den får nok noen slektninger hit etterhvert.


 Jeg har også kjøpt "nytt" kjøkkenbord, 
som har fått tilholdssted i stua. 

Vel, helt nytt er det ikke, men nytt for meg.
Jeg kjøper gjerne brukt, 
eller dvs jeg er nødt til å kjøpe noe brukt. 
Flytting er dyrt....

 Bordet har fått plass i stua, for kjøkkenet er lite her i huset. 
Helt greit det, og ei nydelig utsikt når en sitter ved bordet:)

Og i dag har jeg hatt besøk av Relacom, 
så nå er jeg på nett igjen:)
TTT (ting tar tid)


Joda, jeg strikker litt innimellom også
Men jeg må innse at jeg ikke har modeller 
til å få vist fram alle sokkene....
Jeg har laget ei oppskrift på babysokker, 
og har strikket to par fra den. 

Og så har det også kommet et par ankelsokker til menn..
Men jeg har hverken baby eller en mann her, 
så framvisningen blir litt merkelig. 

Ankelsokkene for menn har jeg tatt på selv, men
babysokkene måtte jeg bare legge flatt og knipse:)


Tilslutt; kjøpte også ei lampe på Skeidar i går. 
Nå blir jeg å se godt i de mørke kveldene som er her:)
Må jo holde pinnene i sving:) 

#####################

Nå er nytt Plungeår startet, og de sokkene jeg har strikket 
og vist fram er par nr 1, 2 og 3

Jeg orket ikke nytt år med 52 par, 
så jeg halverte innsatsen i år. 
Moro er det, og det er stor entusiasme for 
plungen i år. 
Ikke minst blant norske deltagere. 
Det diskuteres ivrig og vises fram 
med enda større iver bl.a
på forumet Uformelt.net

Ønsker alle en flott sommer fortsatt:)

9 kommentarer:

  1. Blomster og stæsj hjelper alltid på trivselen;)
    Jeg har malt på meg ryggvondt, så nå skal jeg kule ned resten av dagen..var ikke i planene mine:))
    Kos deg videre, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Så nydelige blomster!! Godt at du begynner å komme på plass, håper du kjem til å trivast i den nye heimen din!! Fine sokker du har strikka, ha ein finfin dag:))

    SvarSlett
  3. Så vakkre blomster. Det er sant som Tovepia skriver, det hjelper alltid på trivselen. litt nytt ellers også.
    Nydelige sokker som alltid. er vel ikkje noen småttiser i nerleiken som kan prøve desse nei. er vel ingen i anmarsj heller. Men det er fult mulig å vise dei frem slik også. Karasaokkene var og tøffe og dei såg fin ut på foten din. Enn om dei kanskje var litt store hehe.
    Kjekt å komme litt meir iorden etter kvart. Du får det nok flott i ditt nye hus klem

    SvarSlett
  4. Blomster kan kurere mye.. :) Både kaos og annet.. Godt at du begynner å komme på plass. Alt blir lettere da.. Det er slitsomt mens det står på. Håper du vil trives godt i nytt hus..
    Sokkene er som vanlig flotte.. :)
    Ha en super dag.
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  5. Gratulerer med nytt hjem! Håper du kommer til å trives der, og at du får det så fint som du ønsker etterhvert :) Solklem hjemmefra ...

    SvarSlett
  6. Jammen er du god som klarer å få ferdig noen strikketing enda du er midt i flyttingen! Søte babysokker og flotte herresokker. Du får stå langs veien neste tirsdag når vi kjører forbi, så kan du låne bena til mannen min, hehe. Her har jeg nemlig modell, men får ikke strikket sokker.. Koselig på trappen din forresten.

    SvarSlett
  7. Det er godt å koble av midt i flytting og oppakking med litt strikking kan jeg tenke meg. Nydelige sokker du har laget, og blomstene var fantastiske. Likte godt fargene på dem:)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med vel gjennomført flytting! Du verden så fint du får det rundt deg!!! Vi "sokkes"!!!

    SvarSlett
  9. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    SvarSlett