fredag 23. september 2011

På pinnene i dag....


Et nytt par av vottene igjen:-)
Denne gangen i litt tynnere garn, og da blir de akkurat passe til lillesnuppa. 
Garn: Mor Aase superwash
Pinner: Knit Pro nr 3,5


Og denne startet jeg på i går. 
Genser fra familien som jeg fikk i postkassen, 
og denne syntes jeg passet perfekt til en super nevø som har bursdag snart:-)

Str. 4 år (ca)
Garn: Mor Aase Superwash
Pinner nr 3,5

Strikker alle delene samtidig
for mulig å unngå at armene IKKE blir strikket:-)

10 kommentarer:

  1. Kjempefine, de vottene og koselig farge. :-)

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte vottar! Desse skal straks på pinnane! :)

    SvarSlett
  3. Fine votter og genseren blir superfin :) Flink du er :)

    SvarSlett
  4. Vottene dine er så fine. Gleder meg til å komme igang med de, men først må jeg strikke flere Arne og Carlos-dukker... Stilig genser du er igang med også. God helg!

    SvarSlett
  5. Må le av at du har alle deler i gang på genseren:O)..herlig! Der er jeg stødig..er bolen strikket, kommer alltid resten:)
    Har selv kjøpt noen nøster med Mor Aase superwash, og har ennå ikke prøvd det, men det virker mykt og godt.
    Ha en super fredag, her skal jeg virkelig kuule egget!!
    klem fra mæ;)

    SvarSlett
  6. Så urettferdig da. fikk du som bor i dnord bladet i posten i går. Eg fikk det i dag eg. Masse fint der da.
    Så lurt å strikke alt på ein gang. Da vesks alt på ein gong og det vert meir spennde.
    Nydelig farge på vottene. skal strikke dem eg og før vinteren slår til. tror eg. Knaksje lile snuppa mi treng nye votter.
    ellers håper eg at alle dine planer går som du vil og at livet smiler til deg på alle plan. Stor klem fra meg

    SvarSlett
  7. Den genseren har jeg også kikket på, en fin guttegenser ;)

    SvarSlett
  8. Det blir flotte votter. Genseren likte jeg godt. Jeg fikk familien i går og så mønsteret der. Det er fint med rundt bærestykke. Da slipper en mye montering etterpå.

    SvarSlett
  9. Hei.Du strikker så mye fint.Har så lyst til å strikke meg en jakke,genser finner ikke noe jeg liker.Får se.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  10. Disse vottene kommer snart på mine pinner også! Trenger vel et par GULE til sjalet mitt vil eg tro!

    Kos deg og ha ei herlige uke!

    Go`klem Vibbedille ;))

    SvarSlett