torsdag 21. oktober 2010

Endelig litt å vise fram:-)

Et par nye bilder av Fårhagen sjal - denne gang i blokket tilstand. Dette sjalet ble kjempefint, og var forholdsvis enkelt å strikke. Og populært, jeg solgte det i går:-)



To nye Staffluer er også blitt ferdige, og det var to venninner til som ville ha slike:-) Og et nytt bildet av skjerfet som jeg viste fram i forrige innlegg...
Dette er mysteriesokkene fra Ravelry, og nå har vi kommet så langt at hælene er ferdige. Det blir et skikkelig flott par feministsokker, og med Sterk som garn, blir de garantert både varme og myke:-)

For tiden har jeg litt hekledilla, og nå er det Kauni som hekles. Kauni er et herlig garn til slikt, litt hårdt før det blir vasket, men kjempedeilig etterpå. Fargen heter EH, og disse lappene har jeg fått fra to hele nøster. Jeg har blitt inspirert av Muffin, men er ikke så raffinert i mønsteret som henne:-) I hvert fall ikke ennå, men akkurat nå så jeg at hun hadde lagt ut oppskrift på teppet sitt:-)

11 kommentarer:

  1. God morgen!
    Her var det mye flott fra topp til tå;)
    Flotte sjatteringer i sjalet ditt, luene er bare helmakse, og sokkene blir nok varme og gode.
    Artig med et teppe som ikke er tradisjonelt bestemorrrutet.
    Her er det 5 minus og gruer for å sette meg i bilen, garsjen er ennå ikke ryddet, så den står ute:D
    Ha en fin dag og klemmer fra meg;)

    SvarSlett
  2. Du verden! Når får du tid til å lage alt dette? Sokkene ser spennende ut, er det fra Throught the loops?
    Ha ein vidunderlig dag :) hk

    SvarSlett
  3. Du verden så produktiv du er... Masse fint du har laget. Teppet ditt blir nydelig.

    SvarSlett
  4. Endelig noe å vise frem, du liksom. Du har jo mye å vise fram heile tida for du er så produktiv at det er nifst. Spes når ein tenker på at du har hus og heim og full jobb og ta deg av. Flinke dame er du, vennen.
    det er så koselig når du først skriv kommentar vet du, så ikkje tenk på at du ikkje skriv så ofte som meg. eg må jo inn så snart eg ser at noen har lagt ut noe eg :)
    Det er lurt å spare litt. Kanskje du kan spare til ein tur til sogn og så kan vi ta oss ein Bergenstur i samme slengen. Det hadde vore koseligt det. :)
    vi får snart eit nytt år med nye muligheter. Da skal ein sjå på dei og ikkje på begrensingene.
    Ha ein fin dag. Stor klem fra Sogn

    SvarSlett
  5. Kjempe lekkert sjal. Og luer da. de er like fine som alltid. Det teppet ser ut til å bli spennende med den fargekomboen. Hekler et mindre spennende teppe sånn litt på si, men det kommer seg det også .O)

    SvarSlett
  6. Her går det unna ser jeg:) Så flott sjalet ble. Luene og halsen var også kjempefine.

    SvarSlett
  7. Å så nydelig det ble når det var blokket. Og mye annet fint. Flott og herlige heklearbeidet også. Jeg også liker Kauni garnet veldig godt. Det har så nydelige farger, og blir som du sier deilig og mykt når det blir vasket.

    SvarSlett
  8. Bærre for å ha da sagt; Du har smetta meg.... ha kjøpt meg et nøste Kauni..... Hekklekrok har eg fra før;)))) Og eg ska ikke pjooooooon;D

    SvarSlett
  9. Nydelig sjal, skjønner godt at det ble populært! Og så utrolig fine ruter det ble av Kaunigarnet, har prøvd å hekle av slikt garn tidligere, men syntes det ble så langt mellom fargeskiftene. Mulig jeg ikke var tålmodig nok, for dette var bare nydelig....

    SvarSlett
  10. Hei.Så mye fint.NYDELIGE FARGER.Blir helt mæløs.Du er kjempe flink.Ønsker deg en riktig fin helg dær Nord.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  11. Jammen hadde du mye flott å vise fram!
    Sjalet ble flott, og de luene likte jeg også veldig godt!

    SvarSlett